GALNA BARN

hm söndag och kidsen är som tokiga . felicia och linus har precis bakat en blåbärs paj den står i ungnen nu. sen blir de lite söndags fika med den .
linus fick med sig grodan hem från dagis. en liten pys som får följa med ett barn hem varje helg och denna helg va det linus tur att få ha med den hem.
kul grej ungarna verkar tycka de är kul att få ha med den hem.. han e gjord av tyg och e ganska liten så han försvinner lätt.. vi har redan letat efter den några gånger men han e inte så snabb så han brukar inte komma så långt:) .....

 stefan har åkt till ö-bro med jonny .
de skulle åka till såna där tråk afärter som inte jag e så intresserad av som kåraota (eller hur de stavas) och biltema och lite sånt..
stefan skulle viserligen hoppa in på ikea och köpa en tv bänk men då är de bara in ut som gäller...
jag beställde 2 hyllor som han ska få köpa ..
följer jag me blir de så dyrt så.. jag e hemma istället med barnen ..
 stefan skulle köpa en födelsedags present till felicia oxå.... hon ska få en cykel hennes är för liten nu hon sitter som en fällkniv på sin lilla 16" så nu blir de en 20" eller 24" vi får se villken som blir bäst . hon har växt så de knakat sen förra sommaren .. 

                                                            tijing tjing

Kommentarer
Postat av: Diamantkvinnan

Ser att ditt sista inlägg var den 11 april



MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-22 @ 07:26:06
URL: http://diamantkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0