lördag

i dag har jag vart som en duracell kanin käns de som . jag har hunnit massor.. jag har bla damsugit gräset och klippt golvet.. han torka alla golv oxå.. så skönt de va välbehövligt.. vart till afären en sväng o köpt lördagsgodis och en present till evelina som fyllt 3 år i veckan.. sen hem till petra och färjat hennes hår. hem igen och nu sitter jag och väntar på att stefan ska bli färdig i köket (han fixar undan disken) sen ska jag baka en kaka.. sen ska jag nog försöka vila lite.,.. i väntan på att kakan ska bli klar. sen lite senare ska vi till jenny o jonny för att fira Evelina på hennes 3 års dag:) 




hav a nice day

Kommentarer
Postat av: Hanna

Påminn mig Ullis!



Har du semester eller??

HA HA HA!



Ha det så skönt!

2010-07-16 @ 07:17:46
URL: http://lindbergsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0